Planificarea activitatii

Planificarea activitatii

Suntem oameni ocupati, carora ne place sa facem lucrurile intr-un mod corect si bine.

Traim intr-o societate care respira intr-un ritm accelerat si de multe ori ne dorim sa pastram nealterata si “ o portie buna de timp” pentru noi. Dar de multe ori simtim ca acest echilibru intre personal si profesional nu este o balanta echilibrata si ajungem sa sacrificam din una dintre parti in detrimentul celeilalte.

Se naste frustrare, oboseala cronica si incet, incet lucrurile incep sa scape de sub control.

Daca te regasesti in acesta situatie sau echipa ta are momente de acest gen poate ca o discutie legata de managementul teritoriului si al timpului ar putea sa fie de folos.

Nu impun concepte oamenilor ci adaptez instrumentul teoretic pentru structura fiecaruia.

Cum vom lucra?

Este o intalnire de 1-2 zile care are ca scop identificarea prioritatilor, gestionarea in mod realist a resurselor de timp si spatiu disponible in acest context social, managementul eficient al obligatiilor profesionale si al “ urgentelor”, acoperirea eficienta a teritoriului in raport cu nevoia de vizitare.